Managementul riscului în proiecte

08/04/2013 - // Tarif: 500 lei
Tarif plată anticipată: 450 lei
Termen înscriere: 05/04/2013
Termen plată anticipată: 29/03/2013
Anulat
>>
>>
>>
>>
>>
>>

CONTACT

Pentru informaţii suplimentare cu privire la acest curs sau pentru înscriere, persoana de contact este Gigi Mihăiţă, coordonatorul programului, tel. 021-3142696. int. 134, e-mail: gigi.mihaita@ier.ro.

Pe aceeași tema

Obiectivele cursului:

La finalul programului de formare participanţii :

  1. vor cunoaşte metodologia managementului de risc în cadrul proiectelor;
  2. vor cunoaşte metodelor moderne de lucru în managementul proiectelor si conexarea acestora cu metodologiile de management al riscurilor specifice proiectelor;
  3. vor face exerciţii concrete de identificare, evaluare şi minimizare a riscurilor după modele cerute în licitaţii pe proiecte de asistenţă tehnică;
  4. vor cunoaşte programe moderne de lucru şi metodologii de operare;
  5. vor putea utiliza analize de risc la completarea capitolelor analiză de senzitivitate şi managementul riscurilor în proiecte din studiile de fezabilitate.

Cui se adresează

  • consultanţi care lucrează în domeniul elaborării de proiecte finanţate cu fonduri europene;
  • evaluatori de proiecte finanţate cu fonduri europene;
  • manageri de societăţi comerciale care implementează metode modern de Project management sau project oriented management;
  • studenţi - absolvenţi de facultăţi tehnice sau economice care au cursuri de management de proiect şi au nevoie de specializare aprofundată în domeniul managementului riscurilor în elaborarea proiectelor şi vor să se integreze rapid în echipe de management de proiect;
  • absolvenţi ai cursurilor de Expert accesare fonduri europene si Manager de proiect.

Durata

Programul se desfăşoară pe parcursul a 3 zile.

Perioadele 

8 - 10 aprilie 2013

Locul desfăşurării

La sediul IER din Bucureşti, Bd. Regina Elisabeta nr.7-9, Sala de conferinţe, etaj 4 sau la sediul solicitantului (cu condiţia acoperirii cheltuielilor implicate -- pentru informaţii, vă rugăm să vă adresaţi Biroului formare: formare@ier.ro).

Programul de formare va avea o structură modulară care va cuprinde teme precum:

  • managementul de proiect. Management prin proiecte. Proiecte finanţate. Consorţiu de proiect. Parteneriat între public şi privat;
  • cadrul de referinţă privind gestiunea riscului. Gestiunea riscului de la obiective la acţiuni de minimizare Probabilitatea de apariţie a evenimentului - oportunităţi si estimări;
  • metode şi tehnici de analiză a riscului; profilul riscului;
  • analiza de senzitivitate - factori generatori de risc;
  • ierarhizarea factorilor de risc. Crearea gestionarului de riscuri pe baza factorilor de risc cu cel mai mare impact. Simulare în programul Excel;
  • managementul riscurilor - abordări: plan de contingenţă şi distribuirea riscurilor prin activităţi între parteneri;
  • distribuirea riscului în cadrul unui contract dintre un partener public şi unul privat - simularea unei situaţii finalizate prin contract cu clauze;
  • analiza riscului în proiecte din perspectiva încadrării în resurse de timp şi de cost, exerciţiu în conformitate cu cerinţele din caiete de sarcini licitaţii, asistenţă tehnică sau ghidul aplicantului pentru finanţări tip FSE;
  • programe specializate de simulare şi analiză a riscurilor Palisade@risk. Utilizarea diagramelor tip Tornado.

Tariful cursului: 500 lei

Reduceri:

Se acordă:

- o reducere de 10% pentru plata anticipată (înscriere şi plata tarifului cu cel puţin 2 săptămâni înainte de începerea cursului)

- o reducere de 10% pentru minim 3 cursanţi, înscrişi la aceeaşi sesiune

Reducerile nu se cumulează.

Pentru grupuri mai mari de 15 persoane din partea aceleiaşi organizaţii, tariful se negociază.

Important: Costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicată.

Înscrierea la curs se realizează individual şi presupune următorii paşi:

  1. completarea formularului de înscriere
  2. confirmarea primirii formularului completat corespunzător
  3. transmiterea contractului de formare profesională
  4. plata taxei de curs

Înscrierea la curs se face în ordinea primirii înscrierilor complete până la completarea grupelor.

Plata taxei de curs se poate face în numerar la casieria IER sau prin virament bancar. Pentru plata taxei, contactaţi coordonatorul cursului.

Acordul superiorului ierarhic

Persoanele care participă din partea unei instituţii publice sau private şi necesită acordul superiorului ierarhic le rugăm să descarce Formularul şi să îl transmită coordonatorului programului prin e-mail (scanat) la adresa gigi.mihaita@ier.ro sau prin fax la numărul  (4021) 314 26 66.

Condiţii de anulare a participării

  • dacă beneficiarul se retrage cu peste 15 zile înainte de începerea cursului i se returnează întregul tarif;
  • dacă beneficiarul se retrage cu 8-14 zile înaintea începerii cursului se reţine 20% din tarif;
  • dacă beneficiarul se retrage cu 7 zile înaintea începerii cursului se reţine 100% din tarif. 

În cazul în care IER anulează şi pe cale de consecinţă reprogramează programul de formare profesională, anunţă beneficiarul imediat asupra acestei situaţii, precum şi asupra datei de începere a următoarei sesiuni a programului de formare profesională, şi, în funcţie de solicitarea beneficiarului:

  • înscrie beneficiarul la următoarea sesiune a programului de formare profesională

sau

  • restituie integral suma achitată de către beneficiar (în cazul în care acesta a achitat contravaloarea cursului).
There are no events on this topic.
Nu sunt publicatii pe aceasta tema.
Documente disponibile

Alte editii

Nu sunt inregistrari.